රෝයල් ආයුබොවන්!?

අදත් ඉතිං අපේ ඉස්කෝලෙදි වෙච්ච සිද්දියක් තමයි, මේ සීන් එක වුනේ මම ඒ.ලෙවල් කරන දවස් වල, අද කතාවේ නායකයාත් ගුරුවරයෙක් තමා, හැබැයි අද සිදුවීම නම් ලේ පිරිසිදු වන එකක්!

අපේ ඉස්කෝලෙ හිටිය මැජික් සෙක්ශන් එක් හිටිය ටිකක් නිවිච්ච පහේ පොරක්,  කෙම තමා සබ්ජෙක්ට් එක, ඉතිහාසයට අනුව පොර කලින් ඉදල තියෙන්නෙ රාජකීයෙ. ඒ ඉතිහාසය නෙ, දැන් එහෙම නෙමේ නෙ…. ඒක ටිකක් අමතක වෙලා වගේ…

අපේ මොකක් හරි වැ‍රැද්දක් දැක්කොත්….. ඔන්න පටන් ගත්ත (අපිට මතක හැටියට පොර රාජකීයෙ ඉදල තියෙන්නෙ මීට වසර ඉලක්කම් දෙකේ ගානකට පෙර)

"මම රාජකීය විද්‍යාලයෙ ඉන්නකොට නම් ඔහොම නෑ… රෝයල් එකේ ළමයි නං ඔහොම කරන්නෙ නෑ…. ඔන්න දවසක් මම යනව කොරිඩොර් එකෙ ඇවිදගෙන, ඔන්න එක පංතියක් ළගින් යද්දි කිසිම හැල හොල්මනක් නෑ… හරිම නිශ්ශබ්දයි, මමත් ඉතිං පංතියට එබිල බැලුව කවුද ඉන්න ටීචර් කියල බලන්න, ටීචර් එදා ඇබ්සන්ට්, ළමයි නිශ්ශබ්දව පාඩම් කරනවා.. ඒකට ඔයාල……"

ඔන්න ඕකම තමයි මේ සර් ගෙ කටේම තියෙන්නෙ, හැමදාම එකම කතාව රීමික්ස් කරල කියන්නෙ.

ඔන්න දවසක් අපිව ඔඩිටෝරියම් එකේ දාල මොකක් හරි ‍රැස්වීමක් වගේ එකක් තිබ්බ, ‍රැස්වීම අතරතුර කොහෙන් හරි ආව පොඩි සද්දයක්, කට්ටිය කතා කරන්න  පටන් ගෙනද කොහෙද,

ඔන්න ඉතිං මේ සර් පටං ගත්ත ආර්.සී. වන්දනාව, ඔය අතරෙදි එයා ආචාර ධර්ම ගැනත් පටන් ගත්ත, ගාථාව පටන් ගත්තම තවත් චූට්ටක් සද්දෙ වැඩි උනා කියන්න ඕනෙ නෑ නෙ අමුතුවෙන්?

ඔන්න ආචාර ධර්ම…
"ඔයාල දන්නවද දන්නෙ නෑ රාජකීය විද්‍යාලයෙ තියනවා සම්ප්‍රදයක්.. කවුරු හරි ගුරුවරයෙක් ව ඉස්සරහට මුණගහුනම නැගිටල අත් දෙක මෙහෙම කරල "ආයුබෝවන් " කියල කියනව, දැන් අපේ ළමයින්ගෙ එහෙම නෑ නෙ?, දැන් මම උදාහරණයක් කියන්නම් මම මේ ළගකදි ජුබිලි කණුව හංදියේ බස් හෝල්ට් එකක ඉන්නකොට එකපාරටම ආව  හොද කාර් එකක්, ඒකෙ හිටියෙ මගේ පරණ ගෝලයෙක්, රෝයල් එකේ, මම අදුන ගත්තෙ නෑ…. ඒත් මෙයා මාව අදුනගෙන, නැගිටල මට  "ආයුබොවන්" කීවුවා… එතකොටයි මාත් අදුන ගත්තෙ මෙයා රෝයල් එකේ හිටපු එක්කෙනෙක් වෙන්න් ඇති කියල……"

හෙ හෙ එච්චරයි කියන්න ඉඩ ලැබුනෙ, කස්ටිය බඩවල් අල්ලගෙන හිනා වෙන්න ගත්ත, ඔන්න ඉතිං වෙදිකාවෙ හිටපු අනිත් ගුරුවරුන්ට ඉතිං වැඩේ මීටර් උනා, හිනා වෙන්නත් බෑ…. හිනාව තදකරගෙන අමාරුවෙන් හිටිය ඉතිං, ඒක දැකල අපිට තවත් හිනා….

ටික වේලාවකට පසු…..

"හරි හරි ඉතිං… වරදිනව තමා… දැන් නිශ්ශබ්ද වෙන්න…!"

3 Responses to රෝයල් ආයුබොවන්!?

  1. nimanthi says:

    හා හා ඒක තමා
    වරදිනවනේ ගුරුන්ටත් අකුරු නේද..???

  2. kasun samarasiri says:

    ලොල්….නියම කතාව ^_^

ප්‍රතිචාරයක් ලබාදෙන්න

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ WordPress.com ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )

Twitter picture

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ Twitter ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )

Facebook photo

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ Facebook ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )

Google+ photo

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ Google+ ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )

